Hjem, kosthold, Mat, Matlaging Etter middag… 22/06/2020 … er det godt å kule’n på sofaen. Ille godt med fisk. Spiste seibiff med løk i dag og blir alltid så døsig av fiskemiddag. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige Regnlilje - et vakkert syn. Nyere Hermegåsa, eller hermegeita... Du vil kanskje også like On the «catwalk» … 02/08/2022 Nam nam, dette så rågodt ut. 02/02/2022 «Ødelagt» katt? 01/08/2022