Helse, Korona, Menneske, Samfunn Phizer dose 1 tatt. 14/06/2021 Da var første dose av covid19vaksinen tatt. Viktig å være sitt samfunnsansvar bevisst synes jeg. Gleder meg virkelig til denne pandemien er over. Kø for registrering etter vaksine. Godt å få det overstått. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige Den vanskelige oppfølgeren Nyere Slagdrill fra oldtiden. Du vil kanskje også like Kvinnen oppsøkte legen for en magesjekk… 21/06/2025 Når livet ikke dreper deg – men gir deg rar humor 21/01/2026 Når krybben er tom bites hestene… 30/12/2021 Én kommentar Tilbakeping: 15/06/2021 kl 08:18 Phizer – 1.dose dagen derpå. – Svendberg.com
Én kommentar
Tilbakeping: