gitar, kosthold, Musikk Koselig kveld… 01/04/2011 …med gode venner på besøk – sang, musikk og gitarspill – hjemmebakte boller og deilig kaffe. Har virkelig kost meg i kveld. Takk til dere som kom og delte denne kvelden med meg. Forrige Om litt er kaffen klar Nyere Pompeter moose! Du vil kanskje også like I can’t believe it’s not butter. 14/08/2020 Sune och Olle delar rum… 19/05/2022 Hva er der borte far? 24/01/2021