Helse, Korona, Menneske, Samfunn Phizer dose 1 tatt. 14/06/2021 Da var første dose av covid19vaksinen tatt. Viktig å være sitt samfunnsansvar bevisst synes jeg. Gleder meg virkelig til denne pandemien er over. Kø for registrering etter vaksine. Godt å få det overstått. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige Den vanskelige oppfølgeren Nyere Slagdrill fra oldtiden. Du vil kanskje også like Hurra, blomst på gang. 15/08/2021 Er’u med på leken? 11/02/2021 Pappa, hva er u-hjelp? 29/08/2022 Én kommentar Tilbakeping: 15/06/2021 kl 08:18 Phizer – 1.dose dagen derpå. – Svendberg.com
Én kommentar
Tilbakeping: