gitar, kosthold, Musikk Koselig kveld… 01/04/2011 …med gode venner på besøk – sang, musikk og gitarspill – hjemmebakte boller og deilig kaffe. Har virkelig kost meg i kveld. Takk til dere som kom og delte denne kvelden med meg. Forrige Om litt er kaffen klar Nyere Pompeter moose! Du vil kanskje også like TUR PÅ TRE HJUL 30/03/2021 Hvem skal vi tro på – Muhammad eller øyenvitnene? 26/02/2026 Best å være singel… 07/02/2022