Så blir det hvit jul i år! Eller?
22/12/2012
I hvertfall om man skal tro på www.yr.no . Snø på søndag og på mandag, altså julaften skal det være –3 grader og sol. Så da gjenstår det å se om Yr har rett denne gangen.
Siri
Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom
Du vil kanskje også like
Lengselen bak blótet – og hvorfor jeg velger Kristus
14/01/2026
Litt østfolddialekt…
23/03/2023