Helse, Korona, Menneske Phizer dose 3. 03/01/2022 Da var dose 3 tatt, og da sier jeg stopp. Ikke noe mer koronavaksine på meg. Vente og glane i taket noen min. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige En godt stekt pizza...? Nyere Kul tattis...! Du vil kanskje også like Vakkert…! 10/02/2022 Når Eufrat tørker ut – ser vi Bibelens profetier foran våre øyne? 15/01/2026 The Julekalender 2025: 24 dager med løgner på låven! 30/11/2025