Lett blanding Godt med frisk luft… 11/04/2013 Selv om det ennå ikke er noen vårvarm luft ute er det likevel et godt tegn at man i noe større grad kan ha vinduet åpent og få inn frisk luft. Gleder meg til fortsettelsen. Er visst meldt varmt vær i helgen. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige Hm! Hva skal man si til slikt? Nyere My cat Du vil kanskje også like Se «Alice Cooper on his Christian Faith» på YouTube 25/05/2021 Liljen blomstrer også i år. 11/06/2021 Sommerklipp… 13/07/2021