Lett blanding Dårlig språk-Knut Nærum-kommentar-raseri.nu 29/09/2009 I arikkelen nevner Knus Nærum byorginalen Arne Tum-tum. Må si jeg fikk meg en god latter da jeg leste dette sitatet: ”Er du jøde eller, din kættelikk?” Dårlig språk-Knut Nærum-kommentar-raseri.nu Forrige Blodig tidsfordriv. Nyere Noen bilder fra Mellerud høst 2009 Du vil kanskje også like Hva ser du? 19/01/2022 Mobbing er noe skikkelig svineri. 02/11/2022 One stone! 22/06/2025