Helse, Korona, Menneske Phizer dose 3. 03/01/2022 Da var dose 3 tatt, og da sier jeg stopp. Ikke noe mer koronavaksine på meg. Vente og glane i taket noen min. Siri Musiker, gitarist og hobbyfotograf. Ansvarig for Www.svendberg.com - (mitt hobby prosjekt) https://www.facebook.com/svendbergdotcom Forrige En godt stekt pizza...? Nyere Kul tattis...! Du vil kanskje også like Se «Q&A: Culture & Theology Lecture – I Don’t Have Enough Faith To Be An Atheist with Frank Turek» 11/06/2020 #sirisvendbergphotography 23/01/2021 Hva med en «luftig frisyre»? 14/08/2022